با سلام و خوش آمد به شما بازدید کننده عزیز
در این سرویس از وب سایت همیشه آنلاین به تمام سوالات شما در زمینه کنکور و مسائل ارشد پیام نور پاسخ داده می شود
ابتدا عضو شوید و قبل از ثبت سوالتان در سایت جستجو نمایید شاید سوال شما قبلا توسط کابر دیگری ثبت شده باشد
+3 امتیاز
421 بازدید
در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توسط (230 امتیاز)
برچسب گذاری دوباره توسط

 باسلام من محل زندگيم شيراز است. محل قبولي دانشگاه  پيام نور تهران جنوب هست  براي امتحا نات پايان ترم   بايد چه اقدامي كرد  كه ازمون را در  دانشگاه پيا م نور  محل زندگيم   بدم 

2 پاسخ

+2 امتیاز
توسط (950 امتیاز)

امکان انتخاب محل آزمون : امکان انتخاب محل آزمون برای امتحانات پایان ترم پیام نور در مقطع ارشد وجود دارد

امکان انتخاب محل آزمون برای این فراهم خواهد شد تا دانشجویان کارشناسی ارشد براحتی در محل زندگی خود در امتحانات پایان ترم شرکت کنند. این امکان به صورتی برای دانشجویان ارشد پیام نور فراهم شده است که مهم نیست مرکز پیام نوری را که انتخاب می کنید رشته ارشد دارد یا نه ! فقط اینکه دانشگاه پیام نور در آن شهر باشد کافی است

این امکان معمولا یک ماه قبل از شروع امتحانات پایان ترم ارشد پیام نور از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور قابل تعیین می باشد.

دانشجویان ارشد پیام نور در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور می توانند از مسیر :  آموزش -->دانشجو -->درخواستها -->انتخاب محل آزمون نسبت ثبت درخواست خود اقدام کنند.

+1 امتیاز
توسط (66.7k امتیاز)

تاریخ و نحوه تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور

تاریخ و نحوه تعیین محل آزمون (کارشناسی ارشد) و مهمان اضطراری (کارشناسی) دانشگاه پیام نور در نیمسال اولب ۹۵-۹۴ توسط سازمان مرکزی به تمام مراکز و واحدهای پیام نور ابلاغ شد.

در این بخشنامه که از طرف محمد جمال زاده ، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ابلاغ شده است ، آمده:

با عنایت به اینکه امکان تعیین مرکز محل آزمون در دانشگاه پیام نور موجب تسهیل تحصیل دانشجویان می‌گردد و مزیت عمده ای برای دانشگاه محسوب می گردد. ضروری است در این خصوص به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی عمومی صورت پذیرداز آنجایی که دانشجویان در ایام برگزاری کلاس بسر می برند امکان اطلاع‌رسانی در این زمان به صورت بهتر و دقیقتر ممکن می‌باشد، مستدعی است دستور فرمایید موارد ذیل در اسرع وقت و به نحو مقتضی (از طریق نصب بنر، اطلاع رسانی بر روی پورتال، ارسال پیامک و…) به اطلاع دانشجویان عزیز رسانیده شود. تا با اشراف و اطلاع کامل به این موضوع، جهت تعیین مرکز آزمون اقدام نمایند:

۱- تاریخ شروع دریافت و جمع آوری درخواست تعیین مرکز آزمون کارشناسی (مهمان اضطراری) ، در کلیه مراکز /واحدهای تابعه هر استان از ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۴ لغایت ۱۰ آذرماه ۱۳۹۴ می باشد. لذا استان تا ۱۴ آذرماه ۱۳۹۴ نسبت به بررسی و ثبت محل آزمون اقدام نماید – ثبت درخواست فقط از طریق ارسال فکس و یا به صورت حضوری در مرکز دانشجو امکان پذیر می باشد.

۲- زمان شروع تاریخ تعیین مرکز محل آزمون مقطع کارشناسی ارشد از  تاریخ ۸ آذرماه ۱۳۹۴ لغایت ۱۴ آذرماه ۱۳۹۴ می باشد – ثبت درخواست فقط از طریق سایت گلستان دانشگاه پیام نور امکان پذیر می باشد

۳- به کلیه دانشجویان شاغل اطلاع رسانی دقیق صورت گیرد مرکز آزمون در قبال ماموریت دانشجویان شاغل اقدامی نخواهد کرد، لذا کلیه دانشجویان قبل از برگزاری آزمون با سازمان شاغل در آن هماهنگی لازم بعمل آورده و در صورت مامور بودن، ماموریت متقاضیان تا پایان امتحانات منظور گردد. لذا از ارسال نامه در این خصوص جداً خوداری شود.

۴- همکارانی که خود ویا بستگان درجه یک آنها دانشجو بوده و امکان تعیین محل آزمون در سیستم گلستان برای آنها فعال نمی باشد درخواست خود را حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان ماه ۹۴ به این معاونت ارسال نمایند.

۵- آزمون کارکنان استان که دانشجوی پیام نور مرکز استان محل خدمت خود می‌باشند و نیز کارکنانی که دانشجوی پیام نور مرکز محل خدمت خود می‌باشند، به تشخیص رئیس استان و یا مرکز در سایر مراکز و واحدها برگزار شود.

0
توسط (230 امتیاز)
خيلي خيلي ممنون از لطفتون  جواب سوالم رو گرفتم انشالله خدا هم براي شما سريع الاجاب باشد
0
توسط (230 امتیاز)
خيلي خيلي ممنون از لطفتون  جواب سوالم رو گرفتم انشالله خدا هم براي شما سريع الاجاب باشد

سوالات مشابه

به پرسش و پاسخ کارشناسی ارشد پیام نور - همیشه آنلاین خوش آمدید
این بخش به پاسخ سوالات کاربران وب سایت همیشه آنلاین در زمینه ارشد پیام نور می پردازد
سوالات تخصصی در زمینه ارشد فراگیر پیام نور در الویت پاسخ هستند

..:: تهیه و دانلود سوالات کارشناسی ارشد فراگیر تمام سال ها ::..

. عضویت در کانال تلگرام (کلیک) .

صفحه راهنمای وب سایت همیشه آنلاین
قبولی تضمینی در کنکور با نرم افزار تقویت حافظه
دانلود سوالات ارشد دکتری سراسری فراگیر آزاد
مشاوره و راهنماي رايگان از طريق شماره 09358027490

4 نفر آنلاین
0 عضو و 4 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 348
بازدید دیروز: 290
بازدید کل: 3347882

688 سوال

741 پاسخ

225 دیدگاه

964 کاربر

...