با سلام و خوش آمد به شما بازدید کننده عزیز
در این سرویس از وب سایت همیشه آنلاین به تمام سوالات شما در زمینه کنکور و مسائل ارشد پیام نور پاسخ داده می شود
ابتدا عضو شوید و قبل از ثبت سوالتان در سایت جستجو نمایید شاید سوال شما قبلا توسط کابر دیگری ثبت شده باشد
+2 امتیاز
599 بازدید
در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توسط (66.7k امتیاز)

اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر نوبت هجدهم و ثبت نام قبولی های ارشد فراگیر

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد امروز اعلام می شود

به اطلاع آن ‌دسته از داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد بهمن ماه سال 1396 (نوبت هجدهم) دانشگاه پیام نور شرکت نموده اند، می‌رساند اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله امروز سه‌شنبه مورخ 96/11/17 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام گردید.

لذا از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار می‌گیرند دعوت می‌شود، با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به‌طور همزمان با اعلام نتایج منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی دانشگاه پیام نور و کسب ‌اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر کد رشته‌محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام به نشانی مشخص شده مراجعه نمایند.

تکمیلی همیشه آنلاین : اطلاعیه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان متعاقبا از طریق سایت همیشه انلان و کانال ارشد پیام نور منتشر می کنیم

آمار حاضرین در جلسه آزمون و ظرفیت پذیرش :

گفتنی است، آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد نوبت هجدهم دانشگاه پیام نور  در صبح روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ در ۸۰ شهرستان و ۹۳ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار شد و از مجموع ۵۶ هزار و ۳۰۴ داوطلب ثبت نام کننده،‌ تعداد ۴۰ هزار و ۶۱۷ داوطلب معادل ۷۲٫۴ درصد داوطلبان در جلسه آزمون حاضر شدند.

 از تعداد ۴۰ هزار و ۶۱۷ داوطلب حاضر در جلسه آزمون فوق، تعداد ۲۰ هزار و ۷۳۸ نفر زن و مابقی مرد بودند و ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور، ۳۱ هزار و ۸۰ نفر می‌باشد.


اطلاعیه ثبت نام متعاقبا به شما اطلاع رسانی میگردد

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط (66.7k امتیاز)

 اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي آزمون ورودي دوره هاي فراگير تحصيلات تكميلي ( دانش پذيري كارشناسي ارشد) دانشگاه پيام نوربهمن ماه سال1396(نوبت هجدهم)

ضمن تبريك ايام‌الله دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي؛ از داوطلباني كه اسامي آنان به عنوان پذيرفته شده نهايي آزمون ورودي دوره‌هاي فراگير تحصيلات تكميلي (دانش پذيري كارشناسي ارشد) دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1396 (نوبت هجدهم) اعلام گرديده، دعوت مي‌نمايد ضمن مراجعه به سايت اينترنتي دانشگاه پيام نور به نشاني http://pnu.ac.ir  به منظور آگاهي از نحوه ثبت نام در كد رشته قبولي با توجه به موارد ذيل و همچنين مدارك اعلام شده به مراكز مربوط مراجعه نمايند.

تکمیلی : در حال حاضر دانشگاه پیام نور هیچ اطلاعیه در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان نداده پس خواهشمندیم در این مورد سوال نفرمایید و منتظر اطلاعیه ها باشید

مدارك موردنياز براي ثبت‌نام:

1- اصل و تصوير كليه صفحات شناسنامه. (دو برگ)

2- اصل و تصوير كارت ملي.

3- 6 قطعه عكس 4×3 جديد تمام رخ با زمينه روشن تهيه شده در سالجاري و پشت نويسي شده.

4- اصل و تصوير مدرك تحصيلي.

5- اصل مدرك كارشناسي (ليسانس) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي كه در آن معدل دوره كارشناسي قيد شده باشد.

تبصره 1: پذيرفته شدگاني كه به دلايلي قادر به ارائه اصل مدرك كارشناسي (ليسانس) نمي باشند؛ لازم است اصل گواهي دانش‌آموختگي تاييد شده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ كارشناسي (ليسانس) را ارائه نمايند كه در آن عبارت زير قيد شده باشد.

«اشتغال به تحصيل نامبرده مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي وي شوراي عالي انقلاب فرهنگي  مي‌باشد.»

تبصره2: بر اساس مصوبه شماره 368 مورخ 74/11/03 شوراي عالي انقلاب فرهنگي، طلاب و فضلاء حوزه علمي كه بر اساس مدارك صادر شده مديريت حوزه علميه قم و مشهد  دوره سطح دو را با موفقيت گذرانده‌اند، همانند دارندگان مدارك كارشناسي مي‌توانند در رشته‌هاي علوم انساني اين دوره تحصيل نمايند.

6- مدرك مشخص كننده وضعيت نظام وظيفه (ويژه آقايان)

زمان انتشار كارنامه پذيرفته‌شدگان: ( اعتراض به نتایج آزمون )

در پايان لازم به توضيح است كه كارنامه كليه داوطلبان شركت كننده در آزمون از تاريخ 96/11/17 بر روي سايت اين سازمان قابل مشاهده مي‌باشد، لذا داوطلبان پس از رويت كارنامه نتيجه خود، مي‌توانند سوالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشاني www.Sanjesh.org و يا با شماره‌ تلفنهاي‌ 42163 (كد 021) در ميان بگذارند. از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند.

سوالات مشابه

به پرسش و پاسخ کارشناسی ارشد پیام نور - همیشه آنلاین خوش آمدید
این بخش به پاسخ سوالات کاربران وب سایت همیشه آنلاین در زمینه ارشد پیام نور می پردازد
سوالات تخصصی در زمینه ارشد فراگیر پیام نور در الویت پاسخ هستند

..:: تهیه و دانلود سوالات کارشناسی ارشد فراگیر تمام سال ها ::..

. عضویت در کانال تلگرام (کلیک) .

صفحه راهنمای وب سایت همیشه آنلاین
قبولی تضمینی در کنکور با نرم افزار تقویت حافظه
دانلود سوالات ارشد دکتری سراسری فراگیر آزاد
مشاوره و راهنماي رايگان از طريق شماره 09358027490

2 نفر آنلاین
0 عضو و 2 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2053
بازدید دیروز: 455
بازدید کل: 3350042

688 سوال

741 پاسخ

225 دیدگاه

964 کاربر

...